![]() |
||||||||||||||||||
|
FotolabyPixers.pl…
Pixers.pl3.296028880866457
zakres oferty
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
płatność i dostawa | składanie zamówień | ||
Przesyłka pocztowa: |
![]() |
Aplikacja online: |
![]() |
Przesyłka kurierska: |
![]() |
Aplikacja do pobrania: |
![]() |
Odbiór w paczkomacie: |
![]() |
Brak konieczności rejestracji: |
![]() |
Przesyłka pobraniowa: |
![]() |
Śledzenie etapów realizacji: |
![]() |
Odbiór w siedzibie/oddziale: |
![]() |
Brak opłat dodatkowych: |
![]() |
o Pixers.pl |
Pixers posiada w swojej ofercie fototapety, obrazy, plakaty i naklejki. Oferuje również Multiramy – zestaw ramek w gotowym układzie z systemem mocowań. Fototapety produkowane są w ekologicznej technologii HP Latex Printing. Pixers ma siedzibę we Wrocławiu, ale firma posiada też odziały m.in w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji. |
Szczerze żałuję, ze wybrałam ten sklep. Stało się tak za sprawą potrzebnego mi obrazu, którego nie znalazłam w innych sklepach. Ale obraz na płótnie wygląda jak cerata a mam kilka więc wiem jak powinien wyglądać w akceptowalnej jakości. Uważam, że sklep nie robi nic dla klienta co wykracza poza Regulamin, który jest niekorzystny dla klienta. Takiego nastawienia na “nie” dawno nie doświadczyłam. Faktura jest bez VAT-u. Tak jakby to była firma krzak. I najważniejsze, żadnego zamówienia nie można anulować nawet 5 min po transakcji. Nie ważne czy to ma sens czy nie, wyślą towar. Nie pomogą prośby ani groźby. Postanowiliśmy drugi identyczny, nieładny obraz zatrzymać, nie dlatego że nam się podoba, tylko aby nie szarpać się, bo szkoda nerwów.
Proszę omijać szerokim łukiem. Za pierwszym razem zamówiłem dwie fototapety które przyszły terminowo, wydrukowane prawidłowo oraz docięte do właściwego rozmiaru (trzy pasy jednakowej szerokości). Złożyłem kolejne zamówienie i już drugi raz dostałem fototapetę którą mam sobie dociąć nożyczkami bo ostatni pasek fototapety jest tylko na części szerokości. W dodatku w obszarze obrazu znajduje się na brzegu kod kreskowy. Zresztą różne szerokości fototapety nieestetycznie wyglądają na ścianie.
Na ponownie złożoną reklamację odpisali że zmienili zasady i mam sobie dociąć nożyczkami i cieszyć się bo mam dwie fototapety i że nie powinni byli uznawać reklamacji gdyby wiedzieli że zmienili zasady. A żeby było mało to chamsko dopisali żebym nie zapomniał kupić sobie kleju do tapety.
Portal tylko dla tych, którym nie zalezy na czasie. Zaluje, ze nie przeczytalam wczesniej opinii. Potwierdzam jedynie co to przedmówcy pisali. 8 dni roboczych to fikcja. Zamówienie zlozone dwa tygodnie temu nie wiadomo kiedy dojdzie. Obsluga nie odpowiada nawet na pytanie kiedy bedzie w stanie zrealizowac zamówienie – podobno nie maja ram !!! Zamówilem 11szt obrazów 60×80 – to zamówienie jest dla obslugi pixers “bardzo duze” i dlatego nie maja ram. Firma krzak niestety i przewiduje walke o odzyskanie pieniedzy. Jest wiele innych portali a to co tutaj sie wydarzylo to jednak wielka kpina !!! Zdecydowanie odradzam !!!
Zamówienie nr. 2338457
Podobnie jak poprzedzającą wypowiedź Edyty, informacje na maila, że przesylka wysłana 10 kwietnia , a DPD przesyłki nie ma . Zero odzewu , dzwoniłam że sto razy, nagrywałam się i dalej ….dupa. przepraszam za słowa, ale jestem tak wściekła , bo planowałam przed świętami skończyć remont pokoju.za dwa dni przyjadą goscie, a pokój nie skończony.
Dostawa w ciągu 6 dni roboczych, to kłamstwo. Zamówienie składałam 26.03.2019 r. Otrzymałam e-maila od pixers, że przesyłka została nadana, natomiast w opcji śledzenia Dpd”zarejestrowano daną przesyłkę, przesyłka jeszcze nie nadana”. Na infolini uzyskałam informacje, że nadawca nadal przesyłkę, ale prawdopodobnie nie przekazał kurierowi i to z nadawcą trzeba wyjaśnić zaistniałą sytuację. Nie polecam, a już na pewno nie warto robić płatności przelewem przed otrzymaniem zamówienia.
Żebym siadła i wystawiła sklepowi opinie, to naprawdę trzeba mnie zmotywować (czytaj wkurzyć).
Zamówienie złożone 24 lutego 2019 r. Podano, że czas realizacji zamówienia (do dnia wysyłki), to 6 dni roboczych.
7 marca wysłałam pierwszego maila z zapytaniem co się dzieje z zamówieniem. Odpowiedź natychmiastowa, że po weekendzie ostatni element powinien opuścić drukarnię.
Do 18 marca głucha cisza, więc wysyłam kolejnego maila z zapytaniem. 20 marca dostaję odpowiedź, że jeden z produktów czeka na zalaminowanie i paczka opuści drukarnię w tym tygodniu.
30 marca przychodzi mail, że paczka została wysłana; wchodzę w link poprzez który można śledzić przesyłkę, a tam informacja, że: “Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana”. I taki stan przesyłki widnieje do dzisiaj.
Zamówienie z aliexpres szybciej doszło.
Od ponad miesiaca nie otrzymalam zamówienia, pieniedzy tez nie chca zwrócić. Na infolinii co chwile inne klamstwo. NIE POLECAM.
Sklep warty uwagi ze względu na bardzo dużą różnorodność wzorów naklejek, fototapet, plakatów itd. Do tego krótki czas oczekiwania na realizację zamówienia w porównaniu do konkurencji z którą miałem do czynienia. Jeśli kolejny raz będę czegoś potrzebował, z pewnością złożę zamówienie właśnie w tym sklepie.
z pixers mam dwa plakaty i jeden obraz. zamówienie przez stronę trwa chwilkę. paczka doszła w podanym w mailu terminie. z samą przesyłką wszystko ok, dobrze zabezpieczona. jakość plakatów i obrazu na poziomie. niektóre rzeczy z ich oferty może trochę drogie, ale płaci się w sumie za jakość, która u nich zdecydowanie nie kuleje!
Wszystko ok. Zamówienie przyszło do mnie po 5 dniach. Fototapeta zgodna z tym co zamawiałam na stronie i przede wszystkim jest bardzo dobrej jakości.
obrazki fajne, ale obsługa klienta beznadziejna; przy pierwszym zamówniu obrazki przyszły z pogiętymi rogami, ale firma umywa ręce, bo oczywiście trzeba rozpakować przy kurierze :) oczywiście pod numer klienta nie można się dodzwonić, bo w pixers nikt nigdy nie odbiera telefonu; kurier – wbrew informacji od pixers – nigdy nie wysyła przed dostawą smsa z informacją o terminie odbioru; do mnie przyjechał z kolejnym zamówieniem w środku dnia o 1200, kiedy byłem w pracy; umówił się telefonicznie na ponowną dostawę kolejnego dnia przed 10:00, ale nie przyjechał przez cały dzień; kiedy poinformowałem o tym zdarzeniu pixers, ani słowa przeprosin – po kilkunastu godzinach dostałem jedynie zapytanie, czy już odebrałem przesyłkę; potem kontakt się urwał i do dziś ani żadnej informacji, ani przysyłki … pozdrawiam pixers :)