Ocena ogólna na podstawie 0 opinii
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
0 opinii pozytywnych - 0 opinii negatywnych
  • www.Twoje-Fototapety.pl
FotolabyTwoje-Fototapety.pl

zakres oferty

odbitki odbitki fotograficzne fotoksiążki i fotozeszyty fotoksiążki i fotozeszyty fotokalendarze i fototerminarze fotokalendarze i fototerminarze
fotoplakaty i fotoobrazy fotoplakaty i fotoobrazy fotokoszulki i fototekstylia fotokoszulki i fototekstylia fotoupominki i fotogadżety fotoupominki i fotogadżety
fotonaklejki i fototapety fotonaklejki i fototapety fotokartki i fotopocztówki fotokartki i fotopocztówki skanowanie slajdów i negatywów skanowanie zdjęć
płatność i dostawa składanie zamówień
Przesyłka pocztowa: Aplikacja online:
Przesyłka kurierska: Aplikacja do pobrania:
Odbiór w paczkomacie: Brak konieczności rejestracji:
Przesyłka pobraniowa: Śledzenie etapów realizacji:
Odbiór w siedzibie/oddziale: Brak opłat dodatkowych:

o firmie

Twoje-Fototapety to internetowy sklep w którym można dokonać zakupu dekoracji drukowanych cyfrowo. W ofercie znajdują się fototapety, panele szklane, obrazy na płótnie i na papierach fotograficznych oraz dekoracje na meble, drzwi i wszelkiego rodzaju panele meblowe w postaci naklejek. Punkt sprzedaży i wzorcownia mieści się przy ul. Grochowskiej 301/305 w Warszawie.

kontakt

Firma:
Twoja Galeria Bogumiła Machnacka - Nowak
Adres: 03-842 Warszawa, ul. Grochowska 301/305
Telefon: 22 844 03 98

Twoja opinia i ocena fotolabu

Postaraj się dokładnie uzasadnić swoją ocenę, aby Twoja opinia była możliwie pomocna i wiarygodna dla innych. Podany przez Ciebie adres e-mail nie zostanie opublikowany. Jesli masz wątpliwości jak powinna wyglądać Twoja opinia, zapoznaj się z zasadami oceniania i pisania opinii.

Oceń zaznaczając odpowiednią liczbę gwiazdek
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny