Ocena ogólna na podstawie 21 opinii
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
20 opinii pozytywnych - 1 opinii negatywnych
  • adres strony: Pixers.pl
FotolabyPixers.pl
Pixers.pl3.557416267942643

zakres oferty

odbitki odbitki fotograficzne fotoksiążki i fotozeszyty fotoksiążki i fotozeszyty fotokalendarze i fototerminarze fotokalendarze i fototerminarze
fotoplakaty i fotoobrazy fotoplakaty i fotoobrazy fotokoszulki i fototekstylia fotokoszulki i fototekstylia fotoupominki i fotogadżety fotoupominki i fotogadżety
fotonaklejki i fototapety fotonaklejki i fototapety fotokartki i fotopocztówki fotokartki i fotopocztówki skanowanie slajdów i negatywów skanowanie slajdów i negatywów
płatność i dostawa składanie zamówień
Przesyłka pocztowa: Aplikacja online:
Przesyłka kurierska: Aplikacja do pobrania:
Odbiór w paczkomacie: Brak konieczności rejestracji:
Przesyłka pobraniowa: Śledzenie etapów realizacji:
Odbiór w siedzibie/oddziale: Brak opłat dodatkowych:
o Pixers.pl

Pixers posiada w swojej ofercie fototapety, obrazy, plakaty i naklejki. Oferuje również Multiramy – zestaw ramek w gotowym układzie z systemem mocowań. Fototapety produkowane są w ekologicznej technologii HP Latex Printing. Pixers ma siedzibę we Wrocławiu, ale firma posiada też odziały m.in w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.

Wszystkich opinii: 21

  1. obrazki fajne, ale obsługa klienta beznadziejna; przy pierwszym zamówniu obrazki przyszły z pogiętymi rogami, ale firma umywa ręce, bo oczywiście trzeba rozpakować przy kurierze :) oczywiście pod numer klienta nie można się dodzwonić, bo w pixers nikt nigdy nie odbiera telefonu; kurier – wbrew informacji od pixers – nigdy nie wysyła przed dostawą smsa z informacją o terminie odbioru; do mnie przyjechał z kolejnym zamówieniem w środku dnia o 1200, kiedy byłem w pracy; umówił się telefonicznie na ponowną dostawę kolejnego dnia przed 10:00, ale nie przyjechał przez cały dzień; kiedy poinformowałem o tym zdarzeniu pixers, ani słowa przeprosin – po kilkunastu godzinach dostałem jedynie zapytanie, czy już odebrałem przesyłkę; potem kontakt się urwał i do dziś ani żadnej informacji, ani przysyłki … pozdrawiam pixers :)

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Odbitki fotograficzne

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

Twoja opinia i ocena fotolabu

Postaraj się dokładnie uzasadnić swoją ocenę, aby Twoja opinia była możliwie pomocna i wiarygodna dla innych. Podany przez Ciebie adres e-mail nie zostanie opublikowany. Jesli masz wątpliwości jak powinna wyglądać Twoja opinia, zapoznaj się z zasadami oceniania i pisania opinii.

Oceń zaznaczając odpowiednią liczbę gwiazdek
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny