Ocena ogólna na podstawie 28 opinii
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
19 opinii pozytywnych - 9 opinii negatywnych
  • adres strony: Pixers.pl
FotolabyPixers.pl
Pixers.pl3.261290322580734

zakres oferty

odbitki odbitki fotograficzne fotoksiążki i fotozeszyty fotoksiążki i fotozeszyty fotokalendarze i fototerminarze fotokalendarze i fototerminarze
fotoplakaty i fotoobrazy fotoplakaty i fotoobrazy fotokoszulki i fototekstylia fotokoszulki i fototekstylia fotoupominki i fotogadżety fotoupominki i fotogadżety
fotonaklejki i fototapety fotonaklejki i fototapety fotokartki i fotopocztówki fotokartki i fotopocztówki skanowanie slajdów i negatywów skanowanie slajdów i negatywów
płatność i dostawa składanie zamówień
Przesyłka pocztowa: Aplikacja online:
Przesyłka kurierska: Aplikacja do pobrania:
Odbiór w paczkomacie: Brak konieczności rejestracji:
Przesyłka pobraniowa: Śledzenie etapów realizacji:
Odbiór w siedzibie/oddziale: Brak opłat dodatkowych:
o Pixers.pl

Pixers posiada w swojej ofercie fototapety, obrazy, plakaty i naklejki. Oferuje również Multiramy – zestaw ramek w gotowym układzie z systemem mocowań. Fototapety produkowane są w ekologicznej technologii HP Latex Printing. Pixers ma siedzibę we Wrocławiu, ale firma posiada też odziały m.in w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.

Wszystkich opinii: 28

  1. Nie radzę robić u nich jakichkolwiek zakupów. Firma jest w LIKWIDACJI UPADŁOŚCIOWEJ !!! Pieniadze przelane, od dwóch miesięcy nie ma po zamówieniu ani widu a ni słychu….

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Nie podano

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

  2. Nie polecam. Zamówienie złożone 5.03.2018r. Zamówione 10 plakatów. Za pierwszym razem (po długim czasie oczekiwania- 4tygodnie) przyszła pierwsza dostawa z 7 plakatami. Oczywiście zareklamowałam po 2 dniach dostałam maila zwrotnego i obiecanie dosłania pozostałych plakatów. Po 2 tygodniach doszły kolejne 2 z 3 brakujących plakatów. Oczywiście znów zareklamowałam. Na brakujący plakat czekam do tej pory. Oczywiście nikt nie wie kto jest za to odpowiedzialny, zwalanie winy na drukarnie itp. Podsumowując. Po 2,5 miesiącach nie mam całego zamówienia.

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoplakaty / Fotoobrazy

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

  3. Opinia negatywna. Brak kontaktu z firma. po miesiacu nadal nie mam towaru

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Fotonaklejki / Fototapety

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

  4. Nie polecam!!!! Zakupilam 2 obrazki w ramkach..po tygodniu czekania dostalam maila ze obrazki beda dostepne za ok12 dni wiec czekalam Po 12 dniach napisalam maila z zapytaniem kiedy w koncu otrzymam zamowiony towar., odpowiedz ze towar bedzie dostepny za ok miesiac albo zwrot gotowki Postanowilam ze poczekam ale pod warunkiem ze w tym terminie zamowienie bedzie zrealizowane jesli nie to rezygnuje..Przesylka w koncu doszla ….W STANIE NIE DO PRZYJECIA!!!!.Same wydruki byly ok takie jak zamowilam chociaz passe-partout to zwykle kikucenastocentymetrowe niezadrukowane marginesyM za ktore NIE WIEM DLACZEGO trzeba doplacac, a nie passe-partour.Natomiast oprawa to juz szczyt bezczelnosci zeby wysylac cos takiego —ramki niedopasowane ,rozchodzace sie na zlaczeniach.Plexy —-masakra!! porysowana okropnie jakby ktos specjalnie gwozdziem po tym rysowal. Kpina zeby cos takiego wysylac.Zlozona reklamacja zostala uznana, tlumaczenie ze to wina drukarni..Miala byc ponowana wysylka towaru, czekalam miesiac….w koncu napisalam maila i zadzwonilam ze rezygnuje z transakcji i czekam na zwrot pieniedzy…ktore otrzymalam bardzo szybko.Na plus szybki zwrot pieniedzy i dosc dobry kontakt telefoniczny.Szkoda bo bylam zainteresowana jeszcze innymi produktami ale…..Nigdy wiecej.

    Jeszcze dodam ze na ich stronie negatywnych opinii nie mozna dodac…..wystepuje blad….!!!!!

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoplakaty / Fotoobrazy

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

  5. Uwaga, uwaga, uwaga… przestrzegam przed zakupami w PIXERS. To cytat z ich strony: “W Pixers mamy nadprzyrodzone moce. Czarujemy otoczenie i zakrzywiamy czasoprzestrzeń. Potrafimy przenosić góry i sprawić, że obudzisz się w chmurach.” Rzeczywiście zakrzywiają czasoprzestrzeń:-(
    1. Zamówienie złożone i opłacone dnia 17.03.2018 r.
    2. Termin realizacji zamówienia na stronie pixers mówi o 7 dniach. Przed upływem 7 dni otrzymałem info, że czas realizacji się wydłuży do 12 dni. W terminie 30 dni nie otrzymałem zamówionego towaru,
    3. Dnia 18.04.2018 r. anulowałem zamówienie, co zobowiązuje stronę do niezwłocznego zwrotu pieniędzy, ale nie później niż w terminie 14 dni od daty anulowania.
    4. Do dziś tj. 13.05.2018 r. nie otrzymałem zwrotu pieniędzy.
    5. Kontakt telefoniczny nie działa, automatyczna sekretarka, na maila wciąż brak odpowiedzi.
    6. Kolejne kroki to droga sądowa, interwencja w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich i inne.
    7. Komentarz wydaje się zbyteczny.

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Fotonaklejki / Fototapety

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

    2 / 2 osób uznało opinię za pomocną
  6. Czekałam na produkt tydzień, udało się go otrzymać, kontakt z obsługą klienta był cały czas. Chyba każdy ma czasem gorszy okres, ale czekanie się opłaciło! Fototapeta wyszła piękna! Polecam dać szansę Pixers, warto!

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Nie podano

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

  7. Odradzam!!!
    zamówienie i przelew zrobiłam 22 dni temu, do tej pory przesyłki nie dostałam.
    Na zapytanie o status przesyłki (po 18 dniach od zamówienia) firma informuje o opóźnieniu o 10 dni roboczych w związku ze zmianą dostawcy.
    5 dni roboczych później na kolejne zapytanie o status zamówienia, firma odpowiada, że potrzebują 10 dni roboczych na realizację.
    Pytam się ile jeszcze będą zwodzić? Czuję się oszukana, z zamówienia zrezygnowałam i czekam na zwrot pieniędzy.
    Firmę absolutnie odradzam

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Fotonaklejki / Fototapety

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

    4 / 5 osób uznało opinię za pomocną
  8. Uwaga na pixers. Zamówiłem 4 tapety po dwóch tygodniach przyszła jedna z jakiejś drukarni, z resztą brzydko pachnie, a miało być eko. Oni nie są proucentem, nie wiedzą czy i kiedy dostanę zapłacone produkty tylko info że przekazali reklamacje do drukarni. Ekipę remontowa musiałem przeprosić i odwołać. Porażka i faktury brak.

    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    Zamawiane produkty lub usługi: : Nie podano

    Czy powyższa opinia jest pomocna? Oceń: TAK   NIE

    7 / 7 osób uznało opinię za pomocną

Twoja opinia i ocena fotolabu

Postaraj się dokładnie uzasadnić swoją ocenę, aby Twoja opinia była możliwie pomocna i wiarygodna dla innych. Podany przez Ciebie adres e-mail nie zostanie opublikowany. Jesli masz wątpliwości jak powinna wyglądać Twoja opinia, zapoznaj się z zasadami oceniania i pisania opinii.

Oceń zaznaczając odpowiednią liczbę gwiazdek
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny