Fotolabyoceny i opinie wystawione fotolabom

Najczęściej oceniane:

    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 112 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    110 opinii pozytywnych - 2 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 91 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    66 opinii pozytywnych - 25 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 78 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    78 opinii pozytywnych - 0 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 76 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    76 opinii pozytywnych - 0 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 61 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    51 opinii pozytywnych - 10 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 58 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    48 opinii pozytywnych - 10 opinii negatywnych
    profil fotolabu
    Ocena ogólna na podstawie 57 opinii
    Łatwość składania zamówienia
    Terminowość realizacji usługi
    Jakość zapakowania przesyłki
    Jakość zamówionych produktów
    Jakość obsługi klienta
    Stosunek jakości do ceny
    28 opinii pozytywnych - 29 opinii negatywnych

Najnowsze opinie:

  1. 8 opinia dla Fotoking.pl (22:37) Andrzej: "W ostatnim czasie zmieniałem wystrój swojego domu, jednak brakowało mi inspiracji. Podczas przeglądania wizualizacji wnętrz trafiłem właśnie do sklepu..." więcej
  2. 28 opinia dla Pixers.pl (11:25) Derek: "Nie radzę robić u nich jakichkolwiek zakupów. Firma jest w LIKWIDACJI UPADŁOŚCIOWEJ !!! Pieniadze przelane, od dwóch miesięcy nie..." więcej
  3. 28 opinia dla Pixers.pl (22:30) Patrycja: "Nie polecam. Zamówienie złożone 5.03.2018r. Zamówione 10 plakatów. Za pierwszym razem (po długim czasie oczekiwania- 4tygodnie) przyszła pierwsza dostawa..." więcej
  4. 28 opinia dla Pixers.pl (10:27) Beata: "Opinia negatywna. Brak kontaktu z firma. po miesiacu nadal nie mam towaru" więcej
  5. 7 opinia dla Fotofachman.pl (22:18) julka: "Bardzo polecam tą firmę uczciwi realizacja zamówienia bardzo szybka zdjęcia świetnej jakości . Szczerze polecam" więcej
  6. 28 opinia dla Pixers.pl (20:36) ja: "Nie polecam!!!! Zakupilam 2 obrazki w ramkach..po tygodniu czekania dostalam maila ze obrazki beda dostepne za ok12 dni wiec..." więcej
  7. 28 opinia dla Pixers.pl (21:36) Janusz: "Uwaga, uwaga, uwaga... przestrzegam przed zakupami w PIXERS. To cytat z ich strony: "W Pixers mamy nadprzyrodzone moce. Czarujemy..." więcej
  8. 28 opinia dla Pixers.pl (10:24) ruda89: "Czekałam na produkt tydzień, udało się go otrzymać, kontakt z obsługą klienta był cały czas. Chyba każdy ma czasem..." więcej
  9. 28 opinia dla Pixers.pl (11:23) Aleksandra: "Odradzam!!! zamówienie i przelew zrobiłam 22 dni temu, do tej pory przesyłki nie dostałam. Na zapytanie o status przesyłki..." więcej
  10. 3 opinia dla Decoplanet.pl (12:13) Kasia: "Ostrzegam, Firma ta nieuczciwa, Pani krzycząca na klienta i w trakcie rozmowy odkłada słuchawkę. Wszystko jest ok. do momentu..." więcej
  11. 23 opinia dla Skano.pl (10:19) Andrzej z Łodzi: "Podejście do klienta wzorowe. W droższych firmach nie było lepszego efektu, a koszty znacznie większe za tą samą usługę...." więcej
  12. 28 opinia dla Pixers.pl (16:13) Jarosław: "Uwaga na pixers. Zamówiłem 4 tapety po dwóch tygodniach przyszła jedna z jakiejś drukarni, z resztą brzydko pachnie, a..." więcej
  13. 14 opinia dla Fotolab.pl (13:25) KasiaW: "Odbitki zamówiłam chwilę przed świętami, skusiła mnie bardzo dobra cena, szybkość realizacji i świetne opinie. Niestety, teraz czytając tutaj..." więcej
  14. 33 opinia dla Fotouslugi.pl (14:53) Kasia: "Odbitki w roznych, nieistniejących rozmiarach. Nie polecam." więcej
  15. 18 opinia dla Najlepszefoto.pl (3:43) Kasia: "Nie polecam tej firmy do wspolpracy Jestem bardzo zawiedziona jest na rynku wiele firm oferujacych lepszy standard obslugi klienta" więcej
  16. 61 opinia dla Empikfoto.pl (22:39) Anita: "Jestem bardzo niezadowolona z zakupu dokonanego w empikfoto pomimo tego, że od kilku lat byłam stałym klientem.. zamawiałam 5..." więcej
  17. 28 opinia dla Pixers.pl (11:47) Piotr: "W lutym składałem zamówienie mamy kwiecień i nic nie otrzymałem. Brak rzetelnych informacji o zamówieniu. Brak kontaktu z firmą...." więcej
  18. 34 opinia dla Fotopakiety.pl (11:29) Piotr Zawadzki: "W firmą FotoPakiety.pl współpracuję od 2014 roku. Co roku składam do niej różne zamówienia: od zdjęć ślubnych (około 600..." więcej
  19. 2 opinia dla OpenColor.pl (23:59) Asert: "Wszystko ok, tylko długo to trwało." więcej
  20. 112 opinia dla Fototapeta24.pl (17:26) Joanna Poznań: "Fototapeta (flizelina laminowana mat) bardzo dobrej jakości, fachowiec który ją zakładał zachwalał jakość. Szybkość realizacji zamówienia wręcz błyskawiczna. Dziękuję..." więcej
  21. 18 opinia dla Najlepszefoto.pl (10:53) Miguszka: "Wszystko było ok do czasu, aż zrealizowano mi zamówienie, które miało być usunięte, po UWAGA: ponad 3 miesiącach! Wystąpił..." więcej