P: Nie mogę znaleźć fotolabu, a chcę wystawić swoją opinię
O: Najszybszym sposobem na odnalezienie konkretnego fotolabu jest przejście na stronę “znajdź fotolab”
P: Nadal nie widzę w Fotoindexie pewnego fotolabu. Jak to możliwe?
O: Jest to możliwe. Skorzystaj z formularza kontaktowego i prześlij do nas adres strony brakującego fotolabu. Chętnie zaprosimy wskazany lab do współpracy.
P: Czy każdy fotolab ma swoją podstronę?
O: Tak. Każdy współpracujący fotolab posiada w Fotoindexie dedykowaną podstronę . Znajduje się tam informacja o fotolabie, szczegóły oferty oraz oceny i opinie dotychczasowych klientów.
P: Odbitka odbitce nierówna. Jak dobieracie produkty przy porównywaniu cen?
O: Każda grupa produktów – jak odbitki, czy fotoksiążki – zostały zaklasyfikowane do porównywarki cen według konkretnych wytycznych. Przykładowo laby oferują różnej jakości papier na którym drukowane są odbitki. Ponieważ nie jesteśmy w stanie obiektywnie porównać jakości użytego papieru, czy oddania koloru druku ten aspekt nie jest brany pod uwagę przy klasyfikownaiu produktów. W porównaniu zestawiamy najtańsze odbitki, które odpowiadają konkretnym formatom W kwestii oddania kolorów czy jakości papieru najbardziej pomocne okażą się opinie klientów.
P: Czy fotolaby mogą wykupić sobie wyższe miejsce w rankingu lub porównywarce cen?
O: Nie przewidujemy takiej możliwości. Wszystkie fotolaby traktowane są na tych samych warunkach. Pozycja fotolabów zależy jedynie od ilości i jakości ocen lub w przypadku porównywarek cenowych od cen konkretnych produktów.
P: Kiedy moja opinia o fotolabie będzie widoczna?
O: Proces moderacji trwa zazwyczaj mniej niż 24 godziny. W nietypowych przypadkach może jednak potrwać dłużej. Jednym z powodów może być brak aktywacji opinii z Twojej strony. Jeśli mail aktywacyjny do Ciebie nie dotarł po 48h od dodania opinii, to prosimy o zgłoszenie
P: Czy wszystkie opinie można traktować jako wiarygodne?
O: Dokładamy wszelkich starań aby eliminować wszelkie próby nadużyć. Każda opinia jest weryfikowana nie tylko pod kątem treści, ale również z pomocą narzędzi, które pozwalają na sprawdzenie, numeru IP, konfiguracji przeglądarki i innych ściśle określonych danych. Pozwala to w znacznym stopniu na niedopuszczanie do publikacji opinii które mogłyby być nieprawdziwe.
P: Moja negatywna opinia nie została opublikowana. Publikujecie tylko pozytywne?
O: Publikujemy wszystkie wiarygodne opinie. Jeśli opinia jest negatywna i mamy podejrzenia co do jej prawdziwości kontaktujemy się z fotolabem aby jego pracownicy mieli szansę wypowiedzenia się w danej sprawie. W przypadku powstania konfliktu możemy Cię również poprosić o podanie dodatkowych danych jak numer zamówienia. Nigdy nie ujawniamy fotolabom danych osobistych użytkowników ani informacji które bezpośrednio nam przekazano w trybie reklamacyjnym. Ostatecznie to moderatorzy Fotoindexu podejmują decyzję czy dana opinia powinna zostać opublikowana, czy też nie.
O: Najszybszym sposobem na odnalezienie konkretnego fotolabu jest przejście na …