Cóż, po doświadczeniach – drodze przez mękę – z Fotojoker, które trwają od 2 lat zmuszony jestem wyrazić swoją opinię o firmie.
Zakupiłem sprzęt Sony – a7 II, do tego dwa obiektywy z rekomendacji kierownika salonu w pewnym mieście – zoom 70-200 i 16-70 – wszystko oczywiście do pełnej klatki – tak mi zaręczono, do tego lampę błyskową i inne drobiazgi. Aparat, ogólnie rzecz ujmując, wykazywał sporo wad, które precyzyjnie opisywałem wysyłając wielokrotnie sprzęt do autoryzowanego serwisu. Serwis niczego nie potwierdził, a ostatecznie stwierdzono, że ten typ tak ma, bo nie odbiega parametrami od innych aparatów. Okazało się jednak, iż ukryto przede mną, że sprzedany mi obiektyw nie jest do pełnej klatki, a do APS-C – z czego mogło wynikać całe mnóstwo zgłaszanych przeze mnie problemów – w tym zdjęcia po 2-4MB, a nie po 20 i więcej, jak na pełna klatkę przystało. W końcu na serwisie, który jakoby, a może faktycznie, ale to tylko świadczy o nim, niczego nie zauważył, wymusiłem oświadczenie, że ten obiektyw nie jest do tego aparatu, choć jakieś zdjęcia robi. Po bez mała półtorarocznych przepychankach, po sporządzeniu pozwu i wysłaniu do firmy ostatecznie zwolniono kierownika salonu, a mnie zaproponowano wymianę obiektywu na pełną klatkę. Podczas tej operacji w salonie, nowy kierownik, nie mógł jednak włączyć aparatu, który przez wiele miesięcy nie był używany.
Po kolejnych przepychankach w końcu aparat został wysłany do serwisu i … naprawiony – wymieniono płytę główną, jak mi oświadczono. Aparat został do mnie wysłany pocztą, odebrałem, ale upomniałem się o obiektyw, który mi obiecano wcześniej – pełną klatkę – na co otrzymałem odpowiedź, że Fotojoker uznaje sprawę za zamkniętą i żadnej wymiany obiektywu nie będzie.
SKRAJNA NIEKOMPETENCJA, OSZUSTWO, KPINY Z KLIENTA, a jak dodam, że dokładnie tak samo potraktowało mnie SONY – wszyscy managerowie, dział techniczny, serwis i wiele innych osób, z którymi dochodziłem wyjaśnienia problemu, to ręce i nogi opadają – jakżeś taki cwany kliencie – konsumencie, to idź do sądu, wydaj na adwokata, opłać wpis, biegłych i jak sąd okaże się dla ciebie łaskawy, to może po kolejnych 5 latach uda ci się odzyskać pieniądze, a jak nie to OSZUŚCI I NIEUDACZNICY ZNOWU GÓRĄ nad ignorantem, który dał się nabrać na opinie o sklepie.
Proszę uważać na tę firmę!!!!
Nie przesądzam fachowości i wiedzy personelu innych salonów, jednak firma jest ta sama i co innego książki drukowane, a co innego poważne zakupy i zachowanie firmy wobec powstałych problemów, gdzie wychodzi BUTA, AROGANCJA, PODSTĘPNE DZIAŁANIA – ZWODZENIE KLIENTA [minęło już dwa lata od zakupu więc może o to chodziło - przedawnienie] I OBSTAWIENIE SIĘ PRAWNIKAMI, by tylko odrzucić od siebie jakąkolwiek odpowiedzialność, co wszystko razem sprowadza się do stwierdzenia „Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?”
nr zamówienia 2762419 sklep dramat wprowadzają klienta w błąd kłamią oszukują towar miał być do odbioru w Sobotę tak zapewniała osoba z E sklepu w Sobotę nie ma dostaw towaru brak jedynie pracownica sklepu Kraków M1 starała się pomóc od tygodnia czekam na towar nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy będzie zrealizowane zmówienie ani gdzie jest teraz towar jaja burdel tam mają odradzam stracicie tylko nerwy lepiej iść do innego gdzie szanuje się klientów towar dostarczają szybko i bez problemów
Ten sklep to tragedia.
Zakupiłem NOWY aparat marki Samsung, w salonie okazał się oczywiście używany/powystawowy. Pani z obsługi była niezbyt miła i mało pomocna.
Do aparatu dostałem bon na fotoksiążkę CEWE “o wartości 135zł”. Oczywiście bon nie działał złożyłem reklamację po kilku dniach dostałem nowy który oczywiście również nie działał, mimo iż bon nie działał z przyczyn fotojokera data ważności nie została przedłużona na wykorzystanie został około tydzień. Złożyłem następną reklamacje dostałem następny bon po wpisaniu do aplikacji FJ okazało się że dostałem bon o wartości 5,99zł zamiast 135zł…
Do końca roku praktycznie jeden dzień zapewne zaraz mi powiedzą że bon jest już nie ważny.
Zdecydowanie odradzam…
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Obsługa w sklepie ok, pomocni i mili ludzie ale zamówione przez internet zdjęcia za szkłem akrylowym- totalna porażka! Powierzchnia na obu ”szybkach” (jest to raczej zwykły plastik a nie szkło) bardzo porysowana i brudna od kleju, wstyd było dać jako prezent, dlatego jedno zostało w domu, ku przestrodze dla znajomych :) absolutnie nie polecam, lepiej kupić małą antyramę za 3 zeta
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Akceptuję
Cóż, po doświadczeniach – drodze przez mękę – z Fotojoker, które trwają od 2 lat zmuszony jestem wyrazić swoją opinię o firmie.
Zakupiłem sprzęt Sony – a7 II, do tego dwa obiektywy z rekomendacji kierownika salonu w pewnym mieście – zoom 70-200 i 16-70 – wszystko oczywiście do pełnej klatki – tak mi zaręczono, do tego lampę błyskową i inne drobiazgi. Aparat, ogólnie rzecz ujmując, wykazywał sporo wad, które precyzyjnie opisywałem wysyłając wielokrotnie sprzęt do autoryzowanego serwisu. Serwis niczego nie potwierdził, a ostatecznie stwierdzono, że ten typ tak ma, bo nie odbiega parametrami od innych aparatów. Okazało się jednak, iż ukryto przede mną, że sprzedany mi obiektyw nie jest do pełnej klatki, a do APS-C – z czego mogło wynikać całe mnóstwo zgłaszanych przeze mnie problemów – w tym zdjęcia po 2-4MB, a nie po 20 i więcej, jak na pełna klatkę przystało. W końcu na serwisie, który jakoby, a może faktycznie, ale to tylko świadczy o nim, niczego nie zauważył, wymusiłem oświadczenie, że ten obiektyw nie jest do tego aparatu, choć jakieś zdjęcia robi. Po bez mała półtorarocznych przepychankach, po sporządzeniu pozwu i wysłaniu do firmy ostatecznie zwolniono kierownika salonu, a mnie zaproponowano wymianę obiektywu na pełną klatkę. Podczas tej operacji w salonie, nowy kierownik, nie mógł jednak włączyć aparatu, który przez wiele miesięcy nie był używany.
Po kolejnych przepychankach w końcu aparat został wysłany do serwisu i … naprawiony – wymieniono płytę główną, jak mi oświadczono. Aparat został do mnie wysłany pocztą, odebrałem, ale upomniałem się o obiektyw, który mi obiecano wcześniej – pełną klatkę – na co otrzymałem odpowiedź, że Fotojoker uznaje sprawę za zamkniętą i żadnej wymiany obiektywu nie będzie.
SKRAJNA NIEKOMPETENCJA, OSZUSTWO, KPINY Z KLIENTA, a jak dodam, że dokładnie tak samo potraktowało mnie SONY – wszyscy managerowie, dział techniczny, serwis i wiele innych osób, z którymi dochodziłem wyjaśnienia problemu, to ręce i nogi opadają – jakżeś taki cwany kliencie – konsumencie, to idź do sądu, wydaj na adwokata, opłać wpis, biegłych i jak sąd okaże się dla ciebie łaskawy, to może po kolejnych 5 latach uda ci się odzyskać pieniądze, a jak nie to OSZUŚCI I NIEUDACZNICY ZNOWU GÓRĄ nad ignorantem, który dał się nabrać na opinie o sklepie.
Proszę uważać na tę firmę!!!!
Nie przesądzam fachowości i wiedzy personelu innych salonów, jednak firma jest ta sama i co innego książki drukowane, a co innego poważne zakupy i zachowanie firmy wobec powstałych problemów, gdzie wychodzi BUTA, AROGANCJA, PODSTĘPNE DZIAŁANIA – ZWODZENIE KLIENTA [minęło już dwa lata od zakupu więc może o to chodziło - przedawnienie] I OBSTAWIENIE SIĘ PRAWNIKAMI, by tylko odrzucić od siebie jakąkolwiek odpowiedzialność, co wszystko razem sprowadza się do stwierdzenia „Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?”
nr zamówienia 2762419 sklep dramat wprowadzają klienta w błąd kłamią oszukują towar miał być do odbioru w Sobotę tak zapewniała osoba z E sklepu w Sobotę nie ma dostaw towaru brak jedynie pracownica sklepu Kraków M1 starała się pomóc od tygodnia czekam na towar nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy będzie zrealizowane zmówienie ani gdzie jest teraz towar jaja burdel tam mają odradzam stracicie tylko nerwy lepiej iść do innego gdzie szanuje się klientów towar dostarczają szybko i bez problemów
Ten sklep to tragedia.
Zakupiłem NOWY aparat marki Samsung, w salonie okazał się oczywiście używany/powystawowy. Pani z obsługi była niezbyt miła i mało pomocna.
Do aparatu dostałem bon na fotoksiążkę CEWE “o wartości 135zł”. Oczywiście bon nie działał złożyłem reklamację po kilku dniach dostałem nowy który oczywiście również nie działał, mimo iż bon nie działał z przyczyn fotojokera data ważności nie została przedłużona na wykorzystanie został około tydzień. Złożyłem następną reklamacje dostałem następny bon po wpisaniu do aplikacji FJ okazało się że dostałem bon o wartości 5,99zł zamiast 135zł…
Do końca roku praktycznie jeden dzień zapewne zaraz mi powiedzą że bon jest już nie ważny.
Zdecydowanie odradzam…
Obsługa w sklepie ok, pomocni i mili ludzie ale zamówione przez internet zdjęcia za szkłem akrylowym- totalna porażka! Powierzchnia na obu ”szybkach” (jest to raczej zwykły plastik a nie szkło) bardzo porysowana i brudna od kleju, wstyd było dać jako prezent, dlatego jedno zostało w domu, ku przestrodze dla znajomych :) absolutnie nie polecam, lepiej kupić małą antyramę za 3 zeta