Laboratorium empikfoto.pl wykonuje odbitki. W ofercie znajdziesz również produkty, które idealnie posłużą jako niepowtarzalny prezent: kubki, maskotki, poduszki, pocztówki , puzzle, formaty XXL, fotoksiążki, kalendarze, tapety, naklejki, plakaty, fotoobrazy – a wszystko to możesz zamówić ze swoim ulubionym zdjęciem lub grafiką!
Fatalnie! Złożyłem zamówienie korzystając z edytora empikfoto, wystąpił błąd -bez konkretów, informacja, że nie da się złożyć zamówienia i należy skontaktować się z obsługą. Zgłosiłem się zgodnie z instrukcją….i cisza :( podjąłem drugą próbę złożenia zamówienia i nic nie zmieniając błąd ustąpił.
Nagle moje opłacone zamówienie zostało anulowane. Ponowiłem kontakt z obsługą bo chciałem dokonać zakupu, opisałem problemy. Otrzymałem informację o błędzie, który po stronie edytora nie jest widoczny, obsługa widzi co innego, ja co innego, zatem poprosiłem, żeby zrealizowali zamówienie zgodnie z moimi wytycznymi -unikniemy kolejnego straconego czasu mojego i szanownego Empikfoto. Natomiast znów tajemnicze “labolatorium Empik foto” musi przejąć sprawę… kontaktu brak wiem, że ok. 400 zł za zamówienie to może być mało dla takiego giganta fotografii, ale hmm mogli chociaż dać znać żebym spadał, że nie udźwigną stworzenia fotoksiążki bez dodatków. Teraz sprzedający wybiera klientelę? Nie polecam, sugeruję omijać, szkoda czasu. Zmarnowałem ok. 2-3h na zabawę w edytorze, od większych kombinacji po totalnie proste wybory, zmarnowałem tydzień ( a nie przepraszam… Pani na infolinii poprawiła mnie, 5 dni) na to żeby złożyć zamówienie i nic z tego nie wyszło. Zero chęci pomocy. Jestem zszokowany, że takie rzeczy mają miejsce w XXI wieku, w tak trudnym dla gospodarki czasie.
Nie polecam, odradzam, jestem totalnie rozczarowany.
Obsługa na poziomie -1/10, nikt nic nie wie, nikt nic nie może wskazać (chodzi o terminy).
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Złożyłam zamówienie zostało źle wydrukowane. Więc złożyłam reklamację reklamacja uwzględniona. W tym czasie miałam urlop więc napisałam że 10 wiadomości ze album odbiorę po urlopie. Niestety album został zniszczony. Jestem rozczarowana jakością usług proszę uwazac
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Zamówiłam ostatnio fotoksiążkę, wiele możliwości ułożenia zdjęć itp, to wszystko na plus, do czasu gdy nie przyszedł zamówiony towar, zdjęcia do książki był jakości dobrej jak i złej , w książce jakość jest zadowalające, jednak zdjęcia które były zrobione w plenerze (powinny być bardzo jasne, skoro robione w słońcu) w fotoksiążce nic na nich nie widać, są po prostu czarne, nie dziwiła bym się gdyby oryginalne zdjęcie było zrobione w słabym świetle, lecz zdjęcie plenerowe o dobrej jakości a zostało wydrukowane czarne? ŻENADA, zostałam w tym momencie pozbawiona pieniędzy i prezentu na święta, nie polecam!
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Fotoksiążka zamówiona pod koniec sierpnia trafiła do wybranego przeze mnie salonu w 4 dni robocze. Pracę nad nią wspominam przyjemnie, aplikacja wcale aż tak bardzo się nie zacinała. Występuje mała nieadekwatność podglądu co do ostatecznego wydruku. Zdjęcie na okładce może być ustawione idealnie na środeczku, a potem okazuje się, że jest bliżej prawej.
Niedawno koleżanka również zamawiała fotoksiążkę i okazało się, że nie wydrukowały się 2 zdjęcia- zamiast nich były prostokątne ramki, a w nich rozpikselowane niebieskie prostokąty, a w nich rozpikselowane białe znaki zapytania. Z ulgi, że u mnie to się nie stało możliwe, że zawyżyłam nieco oceny ;)
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Po 20 dniach anulowano moje zamownienia z przyczyn po ich stronie. Zmieniono salon, ktory wybralem jako miejsce odbioru. Nastepne zamowienie po czesci nieudane gdyz zdjecia zostaly przeze mnie edytowane a mimo tego wyszly z drukarni z poucinanymi glowami. Nie polecam. Nie warto. Z nimi to ryzyk-fizyk.
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Odbitki fotograficzne
Tragedia! Brak kompetencji pracowników obsługi klienta! Zamówiłam w grudniu książkę, która przyszła z błędami! Od miesiąca walczę z reklamacja. Zero kontaktu, jak łaskawie odbiorą telefon nie potrafią nic powiedzieć! Kpina! Nigdy więcej nic nie zamówię! Nie wspomnę o tym ze zgódnie z ustawa maja 14 dni na podanie decyzji a dziś mija prawie miesiąc!!!!
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Jestem bardzo niezadowolona z zakupu dokonanego w empikfoto pomimo tego, że od kilku lat byłam stałym klientem.. zamawiałam 5 sztuk fotoksiążek na ponad tydzień przed świętami.. czas realizacji wszędzie wyskakiwał 4 dni robocze.. sms z informacją o tym, że fotoksiążki dotarły do salonu przyszedł idealnie we wtorek po świętach (czyli po 5 dniach roboczych i 4 dniach wolnych!).
Jestem rozgoryczona zachowaniem nie tylko pracowników labolatorium, ponieważ widzieli iż są to kalendarze typowo na świąteczny prezent, ale przede wszystkim jestem BARDZO NIEZADOWOLONA z postawy pracownika biura obsługi.. o telefonicznym kontakcie nie było w ogóle mowy (dzwoniłam ze 20 razy i się nie dodzwoniłam), na kontakt mailowy natomiast dostałam odpowiedź od Pani, że “w laboratorium dokładają wszelkich starań bla bla bla”! Żenujące podejście NIKT ALE TO NIKT nie chciał mi pomóc i tak naprawdę NIKOMU nie chciało się zorientować jak kształtuje się sytuacja z moim konkretnym zamówieniem! Chciałam nawet zapłacić za kuriera byle tylko przesyłka dotarła przed świętami.. ale po kilku wymienionych mailach z tą samą nic nie wiedzącą Panią odpuściłam… Tak nie powinno się traktować stałych klientów..! Myślę, że więcej nie skorzystam z Państwa ofert! Same fotoksiążki nie powalają na kolana, w środku kartki są pogięte wygląda to brzydko i mało estetycznie..
Łatwość składania zamówienia
Terminowość realizacji usługi
Jakość zapakowania przesyłki
Jakość zamówionych produktów
Jakość obsługi klienta
Stosunek jakości do ceny
Zamawiane produkty lub usługi: : Fotoksiążki / Fotozeszyty
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Akceptuję
Szanowni,
Fatalnie! Złożyłem zamówienie korzystając z edytora empikfoto, wystąpił błąd -bez konkretów, informacja, że nie da się złożyć zamówienia i należy skontaktować się z obsługą. Zgłosiłem się zgodnie z instrukcją….i cisza :( podjąłem drugą próbę złożenia zamówienia i nic nie zmieniając błąd ustąpił.
Nagle moje opłacone zamówienie zostało anulowane. Ponowiłem kontakt z obsługą bo chciałem dokonać zakupu, opisałem problemy. Otrzymałem informację o błędzie, który po stronie edytora nie jest widoczny, obsługa widzi co innego, ja co innego, zatem poprosiłem, żeby zrealizowali zamówienie zgodnie z moimi wytycznymi -unikniemy kolejnego straconego czasu mojego i szanownego Empikfoto. Natomiast znów tajemnicze “labolatorium Empik foto” musi przejąć sprawę… kontaktu brak wiem, że ok. 400 zł za zamówienie to może być mało dla takiego giganta fotografii, ale hmm mogli chociaż dać znać żebym spadał, że nie udźwigną stworzenia fotoksiążki bez dodatków. Teraz sprzedający wybiera klientelę? Nie polecam, sugeruję omijać, szkoda czasu. Zmarnowałem ok. 2-3h na zabawę w edytorze, od większych kombinacji po totalnie proste wybory, zmarnowałem tydzień ( a nie przepraszam… Pani na infolinii poprawiła mnie, 5 dni) na to żeby złożyć zamówienie i nic z tego nie wyszło. Zero chęci pomocy. Jestem zszokowany, że takie rzeczy mają miejsce w XXI wieku, w tak trudnym dla gospodarki czasie.
Nie polecam, odradzam, jestem totalnie rozczarowany.
Obsługa na poziomie -1/10, nikt nic nie wie, nikt nic nie może wskazać (chodzi o terminy).
Zamówiłam fotoksiążkę i nie polecam.Zdjęcia poucinane np.odcięta jest głowa lepiej bym zrobiła sama.Totalna fuszerka.
Złożyłam zamówienie zostało źle wydrukowane. Więc złożyłam reklamację reklamacja uwzględniona. W tym czasie miałam urlop więc napisałam że 10 wiadomości ze album odbiorę po urlopie. Niestety album został zniszczony. Jestem rozczarowana jakością usług proszę uwazac
Zamówiłam ostatnio fotoksiążkę, wiele możliwości ułożenia zdjęć itp, to wszystko na plus, do czasu gdy nie przyszedł zamówiony towar, zdjęcia do książki był jakości dobrej jak i złej , w książce jakość jest zadowalające, jednak zdjęcia które były zrobione w plenerze (powinny być bardzo jasne, skoro robione w słońcu) w fotoksiążce nic na nich nie widać, są po prostu czarne, nie dziwiła bym się gdyby oryginalne zdjęcie było zrobione w słabym świetle, lecz zdjęcie plenerowe o dobrej jakości a zostało wydrukowane czarne? ŻENADA, zostałam w tym momencie pozbawiona pieniędzy i prezentu na święta, nie polecam!
Fotoksiążka zamówiona pod koniec sierpnia trafiła do wybranego przeze mnie salonu w 4 dni robocze. Pracę nad nią wspominam przyjemnie, aplikacja wcale aż tak bardzo się nie zacinała. Występuje mała nieadekwatność podglądu co do ostatecznego wydruku. Zdjęcie na okładce może być ustawione idealnie na środeczku, a potem okazuje się, że jest bliżej prawej.
Niedawno koleżanka również zamawiała fotoksiążkę i okazało się, że nie wydrukowały się 2 zdjęcia- zamiast nich były prostokątne ramki, a w nich rozpikselowane niebieskie prostokąty, a w nich rozpikselowane białe znaki zapytania. Z ulgi, że u mnie to się nie stało możliwe, że zawyżyłam nieco oceny ;)
Po 20 dniach anulowano moje zamownienia z przyczyn po ich stronie. Zmieniono salon, ktory wybralem jako miejsce odbioru. Nastepne zamowienie po czesci nieudane gdyz zdjecia zostaly przeze mnie edytowane a mimo tego wyszly z drukarni z poucinanymi glowami. Nie polecam. Nie warto. Z nimi to ryzyk-fizyk.
Tragedia! Brak kompetencji pracowników obsługi klienta! Zamówiłam w grudniu książkę, która przyszła z błędami! Od miesiąca walczę z reklamacja. Zero kontaktu, jak łaskawie odbiorą telefon nie potrafią nic powiedzieć! Kpina! Nigdy więcej nic nie zamówię! Nie wspomnę o tym ze zgódnie z ustawa maja 14 dni na podanie decyzji a dziś mija prawie miesiąc!!!!
Jestem bardzo niezadowolona z zakupu dokonanego w empikfoto pomimo tego, że od kilku lat byłam stałym klientem.. zamawiałam 5 sztuk fotoksiążek na ponad tydzień przed świętami.. czas realizacji wszędzie wyskakiwał 4 dni robocze.. sms z informacją o tym, że fotoksiążki dotarły do salonu przyszedł idealnie we wtorek po świętach (czyli po 5 dniach roboczych i 4 dniach wolnych!).
Jestem rozgoryczona zachowaniem nie tylko pracowników labolatorium, ponieważ widzieli iż są to kalendarze typowo na świąteczny prezent, ale przede wszystkim jestem BARDZO NIEZADOWOLONA z postawy pracownika biura obsługi.. o telefonicznym kontakcie nie było w ogóle mowy (dzwoniłam ze 20 razy i się nie dodzwoniłam), na kontakt mailowy natomiast dostałam odpowiedź od Pani, że “w laboratorium dokładają wszelkich starań bla bla bla”! Żenujące podejście NIKT ALE TO NIKT nie chciał mi pomóc i tak naprawdę NIKOMU nie chciało się zorientować jak kształtuje się sytuacja z moim konkretnym zamówieniem! Chciałam nawet zapłacić za kuriera byle tylko przesyłka dotarła przed świętami.. ale po kilku wymienionych mailach z tą samą nic nie wiedzącą Panią odpuściłam… Tak nie powinno się traktować stałych klientów..! Myślę, że więcej nie skorzystam z Państwa ofert! Same fotoksiążki nie powalają na kolana, w środku kartki są pogięte wygląda to brzydko i mało estetycznie..